Adataid védelme fontos számunkra!

Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése érdekében a www.familium.hu webhelyen cookie-kat használunk. A cookie-kat azért használjuk, hogy biztosítsuk webhelyünk megbízható és biztonságos működését, megfigyeljük az oldal teljesítményét, és közvetíthessük vásárlásaidat, illetve a célzott hirdetéseket. 

A „Hozzájárulok” gombbal lehetővé teszed a választható cookie-k alkalmazását. Beállításaidat a „Beállítások módosítása” gombbal változtathatod meg. 

Bővebb információkat ITT találhatsz. Hozzájárulásodat bármikor megváltoztathatod a beállításoknál. 

Ha ezzel nem értesz egyet, kattints IDE.

Hozzájárulok Beállítások módosítása
Ezek a cookie-k elengedhetetlenek a webhely működéséhez. Nélkülük az oldalak használata sem lehetséges, ezért nem lehet őket letiltani.
Az analitikai cookie-k célja statisztikák és jelentések létrehozása, illetve a webhely optimalizálása. Ennek köszönhetően fejleszthetjük weboldalunkat, és használatát kellemesebb élménnyé tehetjük számodra.
Ezeket a cookie-kat hirdetők és közösségi hálók alkalmazzák azért, hogy úgy módosítsák a megjelenített reklámokat, hogy azok érdekesek legyenek számodra.
Személyre szabott sütik információt nyújtanak arról, hogy a felhasználó beleegyezik a hirdetések személyre szabásához a profiljában.
Kiválasztott cookie-k elfogadása

Hogyan érhetem el a Familiumot?

Kérünk, hogy az info@familium.hu email-címen keress minket, vagy hívj fel minket a +36202317514 számon (munkanapokon 9–16 óra között).

Felhívjuk szíves figyelmüket az online bankkártyás vásárlásokkal kapcsolatosan, 2020.11.02-től kétlépcsős azonosítás szükséges, mely egy internetkódból és egy telekódból áll, míg az internetkódot a weboldal automatikusan küldi addig a telekódot, az Ön számlavezető bankja határozza meg.

Mindenképp be kell állítani az internetes biztonsági kód szolgáltatást, és ehhez rögzíteni kell érvényes mobiltelefonszámukat. Ezt meg lehet tenni a banki mobilalkalmazásban, vagy internetbankon keresztül, illetve bármelyik bankfiókban.Ezen kívül meg kell változtatni az alapértelmezett telekódot is. A 3 jegyű telekód alapesetben a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó három számjegye.

https://otpmindennap.hu/kartyabiztonsag/

Hogyan módosíthatom a rendelésem összetételét?

Munkanapokon a rendeléseket 24 órán belül összekészítjük és feladjuk. Amikor mindennel elkészültünk, egy megerősítő emailt kapsz tőlünk. Ez arra az email-címre fog érkezni, amit a rendelési folyamat során is használtál. A rendelést követő 5 percen belül megkapod ezt a megerősítő emailt. Ha nem találnád a megerősítő emailt, kérünk, hogy ellenőrizd a SPAM mappát vagy keress minket az info@familium.hu-n.

Megváltoztathatnám esetleg a rendelés adatait?

Keress minket az info@familium.hu-n és igyekszünk figyelembe venni a kérésedet.Ha a rendelést már feladtuk, nem tudjuk feldolgozni a rendelés változtatását. Ha további könyvet szeretnél hozzáadni a rendeléshez és a rendelést már emailben megerősítettük, kérünk, hogy adj le egy újabb rendelést.

Megváltoztathatnám esetleg az elérhetőséget és a szállítási címet a rendelésben?

Keress minket az info@familium.hu-n és igyekszünk figyelembe venni a kérésedet.Ha a rendelést már feladtuk, nem tudjuk feldolgozni a rendelés változtatását.

Megváltoztathatnám esetleg a rendelés tartalmát?

Keress minket az info@familium.hu-n és igyekszünk figyelembe venni a kérésedet. Ha a rendelést már feladtuk, nem tudjuk feldolgozni a rendelés változtatását.Ha további könyvet szeretnél hozzáadni a rendeléshez és a rendelést már emailben megerősítettük, kérünk, hogy adj le egy újabb rendelést.

Milyen fizetési módok vannak?

A következő fizetési módokat kínáljuk:

1) Bankkártyával

Egy nagyon kényelmes fizetési mód. A megrendelés véglegesítése után átirányítjuk egy biztonságos banki fizetési átjáróhoz ,ahol megadhatja a szükséges adatokat. Ha a tranzakció engedélyezett, a fizetés azonnal sikeressé válik és a csomagot legkésőbb a következő munkanapon elküldjük. Támogatjuk a 3D Secure biztonságos protokollt. Munkatársainknak a kártyán szereplő adatokhoz nincs hozzáférésük, minden a bank kezében van.

2) PayPal

Előnye, hogy a PayPal – hasonlóan a kereskedelmi bankokhoz – biztonságosan kezeli az információnkat. Az adatok erősen titkosított rendszerben (SSL, https) vannak kezelve.

3) Utánvéttel

A futárnak, a csomag átvételekor kell kifizetni a pénzt a megrendelt termékek után.

Mennyibe kerül a szállítás?

Futár partnerünk a Mixpakk.

Árlista

                                                                             

Ország Szállítás    Utánvét

Magyarország 

12 000 Ft alatti rendelés   

ingyenes

490 Ft 

Magyarország   

12 000 Ft feletti rendelés 

ingyenes 

ingyenes

Mennyit kell várnom a rendelésemre?

Munkanapokon a rendeléseket 24 órán belül összekészítjük és feladjuk. Amikor mindennel elkészültünk, egy megerősítő emailt kapsz tőlünk. Ez arra az email-címre fog érkezni, amit a rendelési folyamat során is használtál. A rendelést követő 5 percen belül megkapod ezt a megerősítő emailt. Ha nem találnád a megerősítő emailt, kérünk, hogy ellenőrizd a SPAM mappát vagy keress minket az info@familium.hu-n.

Mennyi ideig tart a szállítás?

A Magyarországon belüli szállítás általában 24–72 órán belül lezajlik. A csomagazonosító megadásával ezen az oldalon nézheted meg, hogy hol jár éppen a csomagod:

tracking link https://mixpakk.hu/nyomkovetes/

További információk itt találhatóak:

www.mixpakk.hu

Hogyan követhetem a rendelésem útját?

Amint a rendelésed elhagyja a raktárunkat, emailben tájékoztatunk téged a csomagról. Minden rendelésnek van egy csomagazonosítója.

A csomagszám megadásával ezen az oldalon találod meg, hogy hol jár éppen a csomagod: https://mixpakk.hu/nyomkovetes/

Ki a szállító partneretek?

Csomagodat a Mixpakk futárszolgálat fogja kézbesíteni.

Szeretném visszaküldeni a nekem kézbesített csomagot. Hogyan tehetem ezt meg?

A következő feltételekkel küldheted vissza a rendelésedet:

- Az áruk a kézhezvételt követő 14 napon belül küldhetők vissza.

- A terméknek sértetlennek kell lennie.

- Helyezd a csomagba a kitöltött űrlapot. Az űrlapot letöltheted 

Kérünk, ne felejtsd el feltüntetni rajta a rendelésszámot és a nevedet.

A csomagot a következő címre küldd:

raktár címe                                                                                                                                           

Mixpakk Kft.- Familium

1116 Budapest, Barázda u. 42.

Amint a terméket elfogadtuk és azonosítottuk, lehetségessé válik a visszatérítés.

Az összeget azonnal visszatérítjük arra a számládra, amelyet a rendelés kifizetése során is használtál.

Mi történik, ha a csomag tartalma nem egyezik meg a rendelésemmel?

Ha a kézbesített termék nem egyezik meg a rendeléseddel, a lehető leghamarabb küldj nekünk egy emailt erre a címre: info@familium.hu

A lehető leggyorsabban elküldjük neked a megfelelő terméket.

Ha a kézbesített termék sérült, fényképezd le a terméket a csomag címkéjével együtt és a fényképet küldd el erre az email-címre: info@familium.hu

A lehető leggyorsabban küldünk neked egy új terméket.

Nem találtam választ a kérdésemre...

Kérünk, hogy az info@familium.hu email-címen keress minket, vagy hívj fel minket a számon +36202317514 (munkanapokon 9–16 óra között).