1. Hogyan lehet elérni a Familium csapatát, ha nem találtatok választ a kérdésetekre?
2. Hogyan lehet módosítani a rendelés összetételét, illetve a megadott szállítási/személyes adatokat?
3. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
4. Melyik futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot?
5. Külföldre is lehet rendelni?
6. Kik a szállító partnereink?
7. Mennyi ideig tart a szállítás?
8. Hogyan lehet visszaküldeni a nem megfelelő árut?
9. Mit lehet tenni, ha a csomag tartalma nem egyezik meg a rendeléssel?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Hogyan lehet elérni a Familium csapatát, ha nem találtatok választ a kérdésetekre?
Kérünk Titeket, hogy az info@familium.hu címen keressetek, illetve hívjatok fel a +36202317514 telefonszámon (munkanapokon 9–16 óra között). Ezeken kívül még a Messengeren, az Instagramon, illetve a honlapunkon található online-chaten is elérhetőek vagyunk.
2. Hogyan lehet módosítani a rendelés összetételét, illetve a megadott szállítási/személyes adatokat?
Elsősorban keressetek minket az info@familium.hu címen, és mi igyekszünk figyelembe venni a kéréseteket. Amennyiben a rendelés már feladásra került, már sajnos nem fogjuk tudni megvalósítani a rendelés módosítását. Ha további termékeket szeretnétek hozzáadni a leadott és általunk visszaigazolt rendeléshez, kérünk, adjatok le új rendelést.
3. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Bankkártya
Egy nagyon kényelmes fizetési mód. A megrendelés véglegesítése után átirányítunk Titeket egy biztonságos banki fizetési átjáróhoz, ahol megadhatjátok a szükséges adatokat. Ha a tranzakció engedélyezett, a fizetés azonnal sikeressé válik, és a csomagot legkésőbb a következő munkanapon elküldjük. Támogatjuk a 3D Secure biztonságos protokollt. Munkatársainknak a kártyán szereplő adatokhoz nincs hozzáférésük, minden a bank kezében van. Felhívjuk szíves figyelmetekket az online bankkártyás vásárlásokkal kapcsolatosan, 2020.11.02-től kétlépcsős azonosítás szükséges, mely egy internetkódból és egy telekódból áll, míg az internetkódot a weboldal automatikusan küldi addig a telekódot, a számlavezető bank határozza meg. Mindenképp be kell állítani az internetes biztonsági kód szolgáltatást, és ehhez rögzíteni kell érvényes mobiltelefonszámukat. Ezt meg lehet tenni a banki mobilalkalmazásban, vagy internetbankon keresztül, illetve bármelyik bankfiókban. Ezen kívül meg kell változtatni az alapértelmezett telekódot is. A 3 jegyű telekód alapesetben a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó három számjegye. További információk: https://otpmindennap.hu/kartyabiztonsag/
PayPal
Az az előnye, hogy a PayPal – hasonlóan a kereskedelmi bankokhoz – biztonságosan kezeli az információkat. Az adatok erősen titkosított rendszerben (SSL, https) vannak kezelve.
Utánvét
A csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni az összeget.
4. Melyik futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot?
5. Külföldre is lehet rendelni?
Sajnos nem. Jelenleg csak Magyarország területén szállítunk. A külföldre szállítás nem áll módunkban.
4. Mennyibe kerül a szállítás?
Ország | Szállítás | Utánvét | |
Magyarország |
12 000 Ft alatti rendelés |
ingyenes |
490 Ft |
Magyarország |
12 000 Ft feletti rendelés |
ingyenes |
ingyenes |
5. Hogyan lehet megtudni, hogy sikerült-e a rendelés leadása?
A rendelés leadását követő 5 percen belül megkaptok egy visszaigazoló emailt. Ha azt nem találnátok, kérünk, hogy ellenőrizzétek a spam mappát, illetve keressetek minket az info@familium.hu címen. Munkanapokon a rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk és fel is adjuk. Amikor mindennel elkészültünk, szintén egy megerősítő e-mailt kaptok tőlünk. Ez arra az e-mail címre fog megérkezni, amit a rendelési folyamat során megadtatok.
6. Mennyi ideig tart a szállítás?
A Magyarországon belüli szállítás általában 24–72 órán belül lezajlik. A csomagazonosító megadásával ezen az oldalon nézhetitek meg, hogy hol jár éppen a csomagotok: https://mixpakk.hu/nyomkovetes/
További információk a futárszolgálat honlapján megtalálhatók: www.mixpakk.hu
7. Hogyan lehet visszaküldeni a nem megfelelő árut?
Amennyiben 14 napon belül szeretnétek elállni az adásvételi szerződéstől, kérünk, kövessétek az alábbi utasításokat:
Töltsétek ki és nyomtassátok ki az INNEN letölthető Szerződéstől való elállás nyomtatványt. A kitöltéshez szükséges adatok fel vannak tüntetve a számlán. A sértetlen terméket gondosan csomagoljátok be, hogy elkerüljétek a szállítás alatti sérülést. Lehetőleg az eredeti csomagolásba tegyétek vissza, és tömítsétek ki a csomagolás belsejét. Mellékeljétek a kitöltött és aláírt Szerződéstől való elállás nyomtatványt. A csomagot utánvét nélkül küldjétek vissza a raktárunk címére, és őrizzétek meg a feladási bizonylatot, illetve a csomag nyomkövetési számát:
Mixpakk Kft.- Familium
Budafok One Logistics Park
E3 Warehouse
Nagytétényi út 112.
1222 Budapest
A terméket NEM LEHET személyesen visszavinni.
Miután visszakaptuk az árut, 14 napon belül vissza fogjuk téríteni az összeget a bankszámlátokra.
8. Mit lehet tenni, ha a csomag tartalma nem egyezik meg a rendeléssel?
Amennyiben a kézbesített termék nem egyezik meg a rendelésetekkel, a lehető leghamarabb küldjetek nekünk egy emailt az info@familium.hu címre. A lehető leggyorsabban kiküldjük a megfelelő terméket. Ha a kézbesített termék sérült, fényképezzétek le a terméket a csomag címkéjével együtt, és a fényképet küldjétek át az info@familium.hu címre. A lehető leggyorsabban kiküldünk egy új terméket.