Adataid védelme fontos számunkra!

Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése érdekében a www.familium.hu webhelyen cookie-kat használunk. A cookie-kat azért használjuk, hogy biztosítsuk webhelyünk megbízható és biztonságos működését, megfigyeljük az oldal teljesítményét, és közvetíthessük vásárlásaidat, illetve a célzott hirdetéseket. 

A „Hozzájárulok” gombbal lehetővé teszed a választható cookie-k alkalmazását. Beállításaidat a „Beállítások módosítása” gombbal változtathatod meg. 

Bővebb információkat ITT találhatsz. Hozzájárulásodat bármikor megváltoztathatod a beállításoknál. 

Ha ezzel nem értesz egyet, kattints IDE.

Hozzájárulok Beállítások módosítása
Ezek a cookie-k elengedhetetlenek a webhely működéséhez. Nélkülük az oldalak használata sem lehetséges, ezért nem lehet őket letiltani.
Az analitikai cookie-k célja statisztikák és jelentések létrehozása, illetve a webhely optimalizálása. Ennek köszönhetően fejleszthetjük weboldalunkat, és használatát kellemesebb élménnyé tehetjük számodra.
Ezeket a cookie-kat hirdetők és közösségi hálók alkalmazzák azért, hogy úgy módosítsák a megjelenített reklámokat, hogy azok érdekesek legyenek számodra.
Személyre szabott sütik információt nyújtanak arról, hogy a felhasználó beleegyezik a hirdetések személyre szabásához a profiljában.
Kiválasztott cookie-k elfogadása

1. Hogyan lehet elérni a Familium csapatát, ha nem találtatok választ a kérdésetekre?

2. Hogyan lehet módosítani a rendelés összetételét, illetve a megadott szállítási/személyes adatokat?

3. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

4. Melyik futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot?

5. Külföldre is lehet rendelni?

6. Kik a szállító partnereink?

7. Mennyi ideig tart a szállítás?

8. Hogyan lehet visszaküldeni a nem megfelelő árut?

9. Mit lehet tenni, ha a csomag tartalma nem egyezik meg a rendeléssel?


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



1. Hogyan lehet elérni a Familium csapatát, ha nem találtatok választ a kérdésetekre?

Kérünk Titeket, hogy az info@familium.hu címen keressetek, illetve hívjatok fel a +36202317514 telefonszámon (munkanapokon 9–16 óra között). Ezeken kívül még a Messengeren, az Instagramon, illetve a honlapunkon található online-chaten is elérhetőek vagyunk.


2. Hogyan lehet módosítani a rendelés összetételét, illetve a megadott szállítási/személyes adatokat?

Elsősorban keressetek minket az info@familium.hu címen, és mi igyekszünk figyelembe venni a kéréseteket. Amennyiben a rendelés már feladásra került, már sajnos nem fogjuk tudni megvalósítani a rendelés módosítását. Ha további termékeket szeretnétek hozzáadni a leadott és általunk visszaigazolt rendeléshez, kérünk, adjatok le új rendelést.


3. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?


Bankkártya

Egy nagyon kényelmes fizetési mód. A megrendelés véglegesítése után átirányítunk Titeket egy biztonságos banki fizetési átjáróhoz, ahol megadhatjátok a szükséges adatokat. Ha a tranzakció engedélyezett, a fizetés azonnal sikeressé válik, és a csomagot legkésőbb a következő munkanapon elküldjük. Támogatjuk a 3D Secure biztonságos protokollt. Munkatársainknak a kártyán szereplő adatokhoz nincs hozzáférésük, minden a bank kezében van.

 Felhívjuk szíves figyelmetekket az online bankkártyás vásárlásokkal kapcsolatosan, 2020.11.02-től kétlépcsős azonosítás szükséges, mely egy internetkódból és egy telekódból áll, míg az internetkódot a weboldal automatikusan küldi addig a telekódot, a számlavezető bank határozza meg. Mindenképp be kell állítani az internetes biztonsági kód szolgáltatást, és ehhez rögzíteni kell érvényes mobiltelefonszámukat. Ezt meg lehet tenni a banki mobilalkalmazásban, vagy internetbankon keresztül, illetve bármelyik bankfiókban. Ezen kívül meg kell változtatni az alapértelmezett telekódot is. A 3 jegyű telekód alapesetben a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó három számjegye. További információk: https://otpmindennap.hu/kartyabiztonsag/


PayPal

Az az előnye, hogy a PayPal – hasonlóan a kereskedelmi bankokhoz – biztonságosan kezeli az információkat. Az adatok erősen titkosított rendszerben (SSL, https) vannak kezelve.


Utánvét

A csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni az összeget.



4. Melyik futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot?

A Mixpakk.

5. Külföldre is lehet rendelni?

Sajnos nem. Jelenleg csak Magyarország területén szállítunk. A külföldre szállítás nem áll módunkban.


4. Mennyibe kerül a szállítás?
                             

Ország Szállítás    Utánvét

Magyarország 

12 000 Ft alatti rendelés   

ingyenes

490 Ft 

Magyarország   

12 000 Ft feletti rendelés 

ingyenes 

ingyenes



5. Hogyan lehet megtudni, hogy sikerült-e a rendelés leadása?

rendelés leadását követő 5 percen belül megkaptok egy visszaigazoló emailt. Ha azt nem találnátok, kérünk, hogy ellenőrizzétek a spam mappát, illetve keressetek minket az info@familium.hu címen. Munkanapokon a rendeléseket 24 órán belül feldolgozzuk és fel is adjuk. Amikor mindennel elkészültünk, szintén egy megerősítő e-mailt kaptok tőlünk. Ez arra az e-mail címre fog megérkezni, amit a rendelési folyamat során megadtatok.  


6. Mennyi ideig tart a szállítás?

A Magyarországon belüli szállítás általában 24–72 órán belül lezajlik. A csomagazonosító megadásával ezen az oldalon nézhetitek meg, hogy hol jár éppen a csomagotok: https://mixpakk.hu/nyomkovetes/

További információk a futárszolgálat honlapján megtalálhatók: www.mixpakk.hu


7. Hogyan lehet visszaküldeni a nem megfelelő árut?

Amennyiben 14 napon belül szeretnétek elállni az adásvételi szerződéstől, kérünk, kövessétek az alábbi utasításokat:

Töltsétek ki és nyomtassátok ki az INNEN letölthető Szerződéstől való elállás nyomtatványt. A kitöltéshez szükséges adatok fel vannak tüntetve a számlán. A sértetlen terméket gondosan csomagoljátok be, hogy elkerüljétek a szállítás alatti sérülést. Lehetőleg az eredeti csomagolásba tegyétek vissza, és tömítsétek ki a csomagolás belsejét. Mellékeljétek a kitöltött és aláírt Szerződéstől való elállás nyomtatványt. A csomagot utánvét nélkül küldjétek vissza a raktárunk címére, és őrizzétek meg a feladási bizonylatot, illetve a csomag nyomkövetési számát:

Mixpakk Kft.- Familium
Budafok One Logistics Park
E3 Warehouse
Nagytétényi út 112.
1222 Budapest

A terméket NEM LEHET személyesen visszavinni.
Miután visszakaptuk az árut, 14 napon belül vissza fogjuk téríteni az összeget a bankszámlátokra.


8. Mit lehet tenni, ha a csomag tartalma nem egyezik meg a rendeléssel?

Amennyiben a kézbesített termék nem egyezik meg a rendelésetekkel, a lehető leghamarabb küldjetek nekünk egy emailt az info@familium.hu címre. A lehető leggyorsabban kiküldjük a megfelelő terméket. Ha a kézbesített termék sérült, fényképezzétek le a terméket a csomag címkéjével együtt, és a fényképet küldjétek át az info@familium.hu címre. A lehető leggyorsabban kiküldünk egy új terméket.