Hogyan érhetem el a Familiumot?
Kérünk, hogy az info@familium.hu email-címen keress minket, vagy hívj fel minket a +36202317514 számon (munkanapokon 9–16 óra között).
Felhívjuk szíves figyelmüket az online bankkártyás vásárlásokkal kapcsolatosan, 2020.11.02-től kétlépcsős azonosítás szükséges, mely egy internetkódból és egy telekódból áll, míg az internetkódot a weboldal automatikusan küldi addig a telekódot, az Ön számlavezető bankja határozza meg.
Mindenképp be kell állítani az internetes biztonsági kód szolgáltatást, és ehhez rögzíteni kell érvényes mobiltelefonszámukat. Ezt meg lehet tenni a banki mobilalkalmazásban, vagy internetbankon keresztül, illetve bármelyik bankfiókban.Ezen kívül meg kell változtatni az alapértelmezett telekódot is. A 3 jegyű telekód alapesetben a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó három számjegye.
https://otpmindennap.hu/kartyabiztonsag/
Hogyan módosíthatom a rendelésem összetételét?
Munkanapokon a rendeléseket 24 órán belül összekészítjük és feladjuk. Amikor mindennel elkészültünk, egy megerősítő emailt kapsz tőlünk. Ez arra az email-címre fog érkezni, amit a rendelési folyamat során is használtál. A rendelést követő 5 percen belül megkapod ezt a megerősítő emailt. Ha nem találnád a megerősítő emailt, kérünk, hogy ellenőrizd a SPAM mappát vagy keress minket az info@familium.hu-n.
Megváltoztathatnám esetleg a rendelés adatait?
Keress minket az info@familium.hu-n és igyekszünk figyelembe venni a kérésedet.Ha a rendelést már feladtuk, nem tudjuk feldolgozni a rendelés változtatását. Ha további könyvet szeretnél hozzáadni a rendeléshez és a rendelést már emailben megerősítettük, kérünk, hogy adj le egy újabb rendelést.
Megváltoztathatnám esetleg az elérhetőséget és a szállítási címet a rendelésben?
Keress minket az info@familium.hu-n és igyekszünk figyelembe venni a kérésedet.Ha a rendelést már feladtuk, nem tudjuk feldolgozni a rendelés változtatását.
Megváltoztathatnám esetleg a rendelés tartalmát?
Keress minket az info@familium.hu-n és igyekszünk figyelembe venni a kérésedet. Ha a rendelést már feladtuk, nem tudjuk feldolgozni a rendelés változtatását.Ha további könyvet szeretnél hozzáadni a rendeléshez és a rendelést már emailben megerősítettük, kérünk, hogy adj le egy újabb rendelést.
Milyen fizetési módok vannak?
A következő fizetési módokat kínáljuk:
1) Bankkártyával
Egy nagyon kényelmes fizetési mód. A megrendelés véglegesítése után átirányítjuk egy biztonságos banki fizetési átjáróhoz ,ahol megadhatja a szükséges adatokat. Ha a tranzakció engedélyezett, a fizetés azonnal sikeressé válik és a csomagot legkésőbb a következő munkanapon elküldjük. Támogatjuk a 3D Secure biztonságos protokollt. Munkatársainknak a kártyán szereplő adatokhoz nincs hozzáférésük, minden a bank kezében van.
2) PayPal
Előnye, hogy a PayPal – hasonlóan a kereskedelmi bankokhoz – biztonságosan kezeli az információnkat. Az adatok erősen titkosított rendszerben (SSL, https) vannak kezelve.
3) Utánvéttel
A futárnak, a csomag átvételekor kell kifizetni a pénzt a megrendelt termékek után.
Mennyibe kerül a szállítás?
Futár partnerünk a Mixpakk.
Szállítmányokat szállítunk Magyarország területére. Külföldre nem szállítunk.
Árlista
Ország | Szállítás | Utánvét | |
Magyarország |
12 000 Ft alatti rendelés |
ingyenes |
490 Ft |
Magyarország |
12 000 Ft feletti rendelés |
ingyenes |
ingyenes |
Mennyit kell várnom a rendelésemre?
Munkanapokon a rendeléseket 24 órán belül összekészítjük és feladjuk. Amikor mindennel elkészültünk, egy megerősítő emailt kapsz tőlünk. Ez arra az email-címre fog érkezni, amit a rendelési folyamat során is használtál. A rendelést követő 5 percen belül megkapod ezt a megerősítő emailt. Ha nem találnád a megerősítő emailt, kérünk, hogy ellenőrizd a SPAM mappát vagy keress minket az info@familium.hu-n.
Mennyi ideig tart a szállítás?
A Magyarországon belüli szállítás általában 24–72 órán belül lezajlik. A csomagazonosító megadásával ezen az oldalon nézheted meg, hogy hol jár éppen a csomagod:
tracking link https://mixpakk.hu/nyomkovetes/
További információk itt találhatóak:
Hogyan követhetem a rendelésem útját?
Amint a rendelésed elhagyja a raktárunkat, emailben tájékoztatunk téged a csomagról. Minden rendelésnek van egy csomagazonosítója.
A csomagszám megadásával ezen az oldalon találod meg, hogy hol jár éppen a csomagod: https://mixpakk.hu/nyomkovetes/
Ki a szállító partneretek?
Csomagodat a Mixpakk futárszolgálat fogja kézbesíteni.
Szeretném visszaküldeni a nekem kézbesített csomagot. Hogyan tehetem ezt meg?
A következő feltételekkel küldheted vissza a rendelésedet:
- Az áruk a kézhezvételt követő 14 napon belül küldhetők vissza.
- A terméknek sértetlennek kell lennie.
- Helyezd a csomagba a kitöltött űrlapot. Az űrlapot letöltheted
Kérünk, ne felejtsd el feltüntetni rajta a rendelésszámot és a nevedet.
A csomagot a következő címre küldd:
raktár címe
Mixpakk Kft.- Familium
1116 Budapest, Barázda u. 42.
Amint a terméket elfogadtuk és azonosítottuk, lehetségessé válik a visszatérítés.
Az összeget azonnal visszatérítjük arra a számládra, amelyet a rendelés kifizetése során is használtál.
Mi történik, ha a csomag tartalma nem egyezik meg a rendelésemmel?
Ha a kézbesített termék nem egyezik meg a rendeléseddel, a lehető leghamarabb küldj nekünk egy emailt erre a címre: info@familium.hu
A lehető leggyorsabban elküldjük neked a megfelelő terméket.
Ha a kézbesített termék sérült, fényképezd le a terméket a csomag címkéjével együtt és a fényképet küldd el erre az email-címre: info@familium.hu
A lehető leggyorsabban küldünk neked egy új terméket.
Nem találtam választ a kérdésemre...
Kérünk, hogy az info@familium.hu email-címen keress minket, vagy hívj fel minket a számon +36202317514 (munkanapokon 9–16 óra között).