Adataid védelme fontos számunkra!

Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztése érdekében a www.familium.hu webhelyen cookie-kat használunk. A cookie-kat azért használjuk, hogy biztosítsuk webhelyünk megbízható és biztonságos működését, megfigyeljük az oldal teljesítményét, és közvetíthessük vásárlásaidat, illetve a célzott hirdetéseket. 

A „Hozzájárulok” gombbal lehetővé teszed a választható cookie-k alkalmazását. Beállításaidat a „Beállítások módosítása” gombbal változtathatod meg. 

Bővebb információkat ITT találhatsz. Hozzájárulásodat bármikor megváltoztathatod a beállításoknál. 

Ha ezzel nem értesz egyet, kattints IDE.

Hozzájárulok Beállítások módosítása
Ezek a cookie-k elengedhetetlenek a webhely működéséhez. Nélkülük az oldalak használata sem lehetséges, ezért nem lehet őket letiltani.
Az analitikai cookie-k célja statisztikák és jelentések létrehozása, illetve a webhely optimalizálása. Ennek köszönhetően fejleszthetjük weboldalunkat, és használatát kellemesebb élménnyé tehetjük számodra.
Ezeket a cookie-kat hirdetők és közösségi hálók alkalmazzák azért, hogy úgy módosítsák a megjelenített reklámokat, hogy azok érdekesek legyenek számodra.
Személyre szabott sütik információt nyújtanak arról, hogy a felhasználó beleegyezik a hirdetések személyre szabásához a profiljában.
Kiválasztott cookie-k elfogadása

Hogyan érhetem el a Familiumot?

Kérünk, hogy az info@familium.hu email-címen keress minket, vagy hívj fel minket a +36202317514 számon (munkanapokon 9–16 óra között).

Felhívjuk szíves figyelmüket az online bankkártyás vásárlásokkal kapcsolatosan, 2020.11.02-től kétlépcsős azonosítás szükséges, mely egy internetkódból és egy telekódból áll, míg az internetkódot a weboldal automatikusan küldi addig a telekódot, az Ön számlavezető bankja határozza meg.

Mindenképp be kell állítani az internetes biztonsági kód szolgáltatást, és ehhez rögzíteni kell érvényes mobiltelefonszámukat. Ezt meg lehet tenni a banki mobilalkalmazásban, vagy internetbankon keresztül, illetve bármelyik bankfiókban.Ezen kívül meg kell változtatni az alapértelmezett telekódot is. A 3 jegyű telekód alapesetben a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó három számjegye.

https://otpmindennap.hu/kartyabiztonsag/

Hogyan módosíthatom a rendelésem összetételét?

Munkanapokon a rendeléseket 24 órán belül összekészítjük és feladjuk. Amikor mindennel elkészültünk, egy megerősítő emailt kapsz tőlünk. Ez arra az email-címre fog érkezni, amit a rendelési folyamat során is használtál. A rendelést követő 5 percen belül megkapod ezt a megerősítő emailt. Ha nem találnád a megerősítő emailt, kérünk, hogy ellenőrizd a SPAM mappát vagy keress minket az info@familium.hu-n.

Megváltoztathatnám esetleg a rendelés adatait?

Keress minket az info@familium.hu-n és igyekszünk figyelembe venni a kérésedet.Ha a rendelést már feladtuk, nem tudjuk feldolgozni a rendelés változtatását. Ha további könyvet szeretnél hozzáadni a rendeléshez és a rendelést már emailben megerősítettük, kérünk, hogy adj le egy újabb rendelést.

Megváltoztathatnám esetleg az elérhetőséget és a szállítási címet a rendelésben?

Keress minket az info@familium.hu-n és igyekszünk figyelembe venni a kérésedet.Ha a rendelést már feladtuk, nem tudjuk feldolgozni a rendelés változtatását.

Megváltoztathatnám esetleg a rendelés tartalmát?

Keress minket az info@familium.hu-n és igyekszünk figyelembe venni a kérésedet. Ha a rendelést már feladtuk, nem tudjuk feldolgozni a rendelés változtatását.Ha további könyvet szeretnél hozzáadni a rendeléshez és a rendelést már emailben megerősítettük, kérünk, hogy adj le egy újabb rendelést.

Milyen fizetési módok vannak?

A következő fizetési módokat kínáljuk:

1) Bankkártyával

Egy nagyon kényelmes fizetési mód. A megrendelés véglegesítése után átirányítjuk egy biztonságos banki fizetési átjáróhoz ,ahol megadhatja a szükséges adatokat. Ha a tranzakció engedélyezett, a fizetés azonnal sikeressé válik és a csomagot legkésőbb a következő munkanapon elküldjük. Támogatjuk a 3D Secure biztonságos protokollt. Munkatársainknak a kártyán szereplő adatokhoz nincs hozzáférésük, minden a bank kezében van.

2) PayPal

Előnye, hogy a PayPal – hasonlóan a kereskedelmi bankokhoz – biztonságosan kezeli az információnkat. Az adatok erősen titkosított rendszerben (SSL, https) vannak kezelve.

3) Utánvéttel

A futárnak, a csomag átvételekor kell kifizetni a pénzt a megrendelt termékek után.

Mennyibe kerül a szállítás?

Futár partnerünk a Mixpakk.

Szállítmányokat szállítunk Magyarország területére. Külföldre nem szállítunk.

Árlista

                                                                             

Ország Szállítás    Utánvét

Magyarország 

12 000 Ft alatti rendelés   

ingyenes

490 Ft 

Magyarország   

12 000 Ft feletti rendelés 

ingyenes 

ingyenes

Mennyit kell várnom a rendelésemre?

Munkanapokon a rendeléseket 24 órán belül összekészítjük és feladjuk. Amikor mindennel elkészültünk, egy megerősítő emailt kapsz tőlünk. Ez arra az email-címre fog érkezni, amit a rendelési folyamat során is használtál. A rendelést követő 5 percen belül megkapod ezt a megerősítő emailt. Ha nem találnád a megerősítő emailt, kérünk, hogy ellenőrizd a SPAM mappát vagy keress minket az info@familium.hu-n.

Mennyi ideig tart a szállítás?

A Magyarországon belüli szállítás általában 24–72 órán belül lezajlik. A csomagazonosító megadásával ezen az oldalon nézheted meg, hogy hol jár éppen a csomagod:

tracking link https://mixpakk.hu/nyomkovetes/

További információk itt találhatóak:

www.mixpakk.hu

Hogyan követhetem a rendelésem útját?

Amint a rendelésed elhagyja a raktárunkat, emailben tájékoztatunk téged a csomagról. Minden rendelésnek van egy csomagazonosítója.

A csomagszám megadásával ezen az oldalon találod meg, hogy hol jár éppen a csomagod: https://mixpakk.hu/nyomkovetes/

Ki a szállító partneretek?

Csomagodat a Mixpakk futárszolgálat fogja kézbesíteni.

Szeretném visszaküldeni a nekem kézbesített csomagot. Hogyan tehetem ezt meg?

A következő feltételekkel küldheted vissza a rendelésedet:

- Az áruk a kézhezvételt követő 14 napon belül küldhetők vissza.

- A terméknek sértetlennek kell lennie.

- Helyezd a csomagba a kitöltött űrlapot. Az űrlapot letöltheted 

Kérünk, ne felejtsd el feltüntetni rajta a rendelésszámot és a nevedet.

A csomagot a következő címre küldd:

raktár címe                                                                                                                                           

Mixpakk Kft.- Familium

1116 Budapest, Barázda u. 42.

Amint a terméket elfogadtuk és azonosítottuk, lehetségessé válik a visszatérítés.

Az összeget azonnal visszatérítjük arra a számládra, amelyet a rendelés kifizetése során is használtál.

Mi történik, ha a csomag tartalma nem egyezik meg a rendelésemmel?

Ha a kézbesített termék nem egyezik meg a rendeléseddel, a lehető leghamarabb küldj nekünk egy emailt erre a címre: info@familium.hu

A lehető leggyorsabban elküldjük neked a megfelelő terméket.

Ha a kézbesített termék sérült, fényképezd le a terméket a csomag címkéjével együtt és a fényképet küldd el erre az email-címre: info@familium.hu

A lehető leggyorsabban küldünk neked egy új terméket.

Nem találtam választ a kérdésemre...

Kérünk, hogy az info@familium.hu email-címen keress minket, vagy hívj fel minket a számon +36202317514 (munkanapokon 9–16 óra között).